تجارت الکترونیک
1395/01/31 11:26

کارآفرین برتر سال 1394

جناب آقای مهندس غلامرضا زندی مدیرعامل اولین سامانه ی خرید و فروش آنلاین طلا و سکه در سراسر کشور شنبه مورخ  94/10/12 برای بار دوم کار آفرین نمونه سال معرفی شدند و تندیس و لوح تقدیر این مجموعه را در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی دریافت کردند. 
این موفقیت بزرگ را به تمامی کاربران سامانه سکه آنلاین سرمایه و خانواده ی بزرگ طلا و جواهر ایران تبریک و تهنیت عرض مینماییم.
امید است بتوانیم همچون گذشته خدماتی شایسته ی شما عزیزان ارائه دهیم.

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

عباس شیبانی

با عرض سلام
این بنده حقیر خدمت جناب آقای زندی کسب این افتخار را عرض تبریک داشته و برای ایشان در تمامی لحضه ها شادی، موفقیت و سربلندی را از درگاه احدیت آرزومندم .

پاسخ
رحمانی

سلام
این موفقیت بزرگ را به مجموعه سکه سرمایه مخصوصا جناب مهندس زندی تبریک میکویم
امیدوارم همیشه موفق باشید

پاسخ
علی

با سلام و تبریک فراوان...

پاسخ
شیرازی

سلام واحترام
خدمت همه دوستان و همکاران مجموعه سکه سرمایه : تلاش وکوشش ومشتری مداری شما باعث موفقیت روز افزون شما شده.
مبارک باشه

پاسخ
مرادی

سلام این موفقیت را به شما تبریک مگویم.
چرا به دیگران اجازه میدهید از شما تقلید کنند بنده دقت کردم هر کاری شما میکنید همکاران شما هم همون کار را انجام میدهند.
موفقیت شما به نظر من خلاقیت شماست.
باز هم تبریک میگم و افتخار میکنم که با شما خریدوفروش میکنم.

پاسخ
سلمان زاده

سلام این مجموعه لیاقت این افتخار رو واقعا داره

به مدیرو تمام کسانی که در سایت زحمت میکشند خسته نباشیدعرض میکنم امیدوارم همیشه بدرخشید باعث افتخار ما کاربران هستید.

ممنون از این که هستیدلبخند

پاسخ
حسینی سرلک

سلام
به نظر من صداقت و تلاش بدون وقفه این مجموه باعث موفقیت این مجموعه شده. موفق باشید.

پاسخ